Kulturnímu centru Pardubice je konec! Co bude dál?

  • 23. ledna 2018,
  • 16:00,
  • Pardubice,
  • Gabriela Mlynka

Kulturní centrum Pardubice oficiálně ukončilo svou činnost. Co se ale bude dít dál? Pardubice mají v plánu zajistit pořádání různých akcí díky nově vzniklým organizacím. Jejich řízení a chod by tak mohl být daleko efektivnější.


Reklama

Nový rok přinesl řadu změn. Jednou z nich byl například i zánik Kulturního centra Pardubice. To ukončilo svou funkci k 31. prosinci 2017. Místo něj však vznikly dvě nové organizace, které jeho funkci převezmou.

Zdeněk Závodný, ředitel Centra pro otevřenou kulturu : “Tou reorganizací a vznikem Centra pro otevřenou kulturu vzniká organizace, která zahrnuje dvě složky, které byly dříve součástí Kulturního centra. Tou jednou složkou je multižánrové a produkční centrum Divadlo 29. Druhou složkou Centra pro otevřenou kulturu je galerie města Pardubic.”

Marina Vančatová, ředitelka Turistického informačního centra: “Turstické informační centrum Pardubiceje organizace, která vznikla od 1. ledna 2018. Trošku se změnili funkce od původníhokulturního centra. Co zůstalo ne zachováno, ale funguje v novém režimu, to je poskytování služeb občanům města Pardubic a hostům města Pardubic.”

Na bohatý kulturní program se mohu těšit obyvatelé Pardubic, ale i návštěvníci tohoto města. Připravena je celá řada koncertů nebo vernisáží.

Zdeněk Závodný, ředitel Centra pro otevřenou kulturu : “Galerie se rozjede 25. ledna vernisáží fotografií Tomáše Ročka.”

Marina Vančatová, ředitelka Turistického informačního centra: "Předevší dáváme prostor lidem, kteří se zabývají odbornou činností regionu Pardubicka, abychom přilížili jejich tvorbu. Uvidíme, co nám ještě přinese delší doba, ale rozhodně Mazhaus nebude zavřený."

Cílem této restrukturalizace je především efektivnejší a průhlednější řízení. Posílena by měla být i kontrolní role města, kterou zajistí dozorčí rady v obou organizacích. 

Reklama

Mohlo by Vás zajímat


Nejnovější zprávy Pardubicko

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu